Друк буклетів правильно! Як це зробити?
Якщо у вас важлива подія, або новий продукт, або вам необхідно поширити новину про себе, при цьому замовлення друк дешевих буклетів, спитайте себе? Який має бути буклет? Які кольори у ньому використовувати? Яку інформацію до нього включити? Ваш вибір має бути максимальним, щоб досягти найкращого ефекту від інформації під час роздачі буклетів! Якщо ви плануєте замовити друк буклетів, то зверніть увагу на список рекомендацій нижче, щоб нічого не забути, і зробити вашу поліграфію найбільш пізнаваною та ефективною.
Ваш фірмовий колір та логотип
Коли люди бачать ваш буклет, або листівку вони повинні пізнавати ваш бренд! Ведення вашого брендингу у всіх рекламних матеріалах зробить вашу поліграфію завжди упізнаною.
Відмінність буклетів
Хоча колір і шрифти повинні дотримуватися вашого бренду, будьте завжди обережні, використовуючи старий дизайн буклету, який ви робили для минулих своїх продуктів. Клієнти можуть бути не завжди сприйнятливими до ідентичного дизайну, навіть із різним текстовим змістом. І ваша реклама легко може стати застарілою та не ефективною!
Не забувайте про «подробиці».
При найкращому намірі розповісти багато про що, з усією очевидністю ваш буклет може бути не прочитаний. Прагніть подавати інформацію в порядку зменшення її значущості, використовуйте лише короткі та вагові заголовки. Простіше кажучи, найважливішу інформацію на буклеті подавайте найбільшим шрифтом. Це безпомилковий спосіб забезпечити всю інформацію у чистому та приваблюючому вигляді.
Ваша цільова аудиторія
Чиї руки ви хочете щоб отримали ваш буклет, щоб потрапити до? Вам потрібно дуже тонко та якісно налаштувати дизайн та текст вашого буклету, щоб залучити саме вашого клієнта. Досліджуйте аналогічні рекламні компанії з успішною рекламою, щоб побачити, що роблять інші на ринку, або поставте себе на місце вашого клієнта. Також ви повинні розглянути, які аспекти вашого бізнесу можуть зацікавити найбільше вашого клієнта – це ціна, унікальність продукту?
Пряме спілкування
Для того, щоб звернутися безпосередньо до клієнта, незалежно від його інтересів, віку чи статі, використовуйте слова «ви» або «ваш» у тексті буклету, але ставте запитання, завжди прямо і по суті. «Ви голодні?», «Незвичайне щось інше?», «Хочете отримати? будуть найпростішим способом участі у розмові з вашою аудиторією.
Рознесення у буклеті
Коли ви замовляєте друк буклетів , ви повинні знати! Найбільший злочин у друку буклетів – це переповнення текстом, щоб не було порожніх місць. Текст повинен бути завжди легким для читання, а фотографії яскравими та зрозумілими з першого погляду, а також такими, що запам'ятовуються
Виберіть заголовок, який каже, що це все
Читаючи буклет, ваш клієнт повинен отримувати миттєву інформацію про ваш продукт або пропозицію, описану в ньому! Ви повинні знати. Не більше 4% людей дивляться на листівку і буклет більше 3 секунд, і цього часу достатньо, щоб прочитати титул, і прийняти рішення про подальше прочитання. Спробуйте додати в буклет дійсно важливу та цікаву інформацію, щоб спонукати продовжувати читання.
Привабливі фотографії
Тільки якісні та зрозумілі фотографії, завжди! Якісні фотографії та жодних компромісів
Якісний друк буклетів
Ви пам'ятаєте приказку «скупий платить двічі»? Коли ви шукаєте друк дешевих буклетів , ви зовсім не звертаєте увагу на якість, а ось якісний друк буклетів це завжди важливіше за низьку ціну! Так як досить часто в гонитві отримати клієнта друкарні пропонують низьку ціну, але низька ціна це в більшості випадків поганий папір, друк на зношеному устаткуванні, неякісна порізка і фальцювання буклетів, і все це разом несе тільки удар по вашому іміджу! Робіть свій вибір правильно!